1) Přihlášení ke stravování – co vše potřebuji?
Vyplněnou a podepsanou přihlášku ke stravování, potvrzení o povolení k inkasu (při platbě inkasem), Plzeňskou kartu
2) Mohu přihlášku a souhlas s inkasem poslat emailem?
Ano, je to možné, jen je potřeba v pokladně ŠJ aktivovat Plzeňskou kartu nebo zakoupit ČIP.
3) Jakou formou je možné hradit stravné?
Stravné je možné hradit inkasem, v hotovosti v pokladně ŠJ, bankovním převodem (variabilní symbol pro platbu vám sdělí v pokladně ŠJ)
4) Co dělat při neprovedeném inkasu?
Zkontrolovat nastavení – výše limitu inkasa, splatnost, neuvádět variabilní symbol. Platbu je možné uhradit jednorázově, VS vám sdělí v pokladně ŠJ.
5) Jak si vyzvednu objednanou stravu?
Strávníkovi slouží k výdeji objednané stravy ČIP zakoupený v pokladně ŠJ nebo Plzeňská karta (pro Masarykovo gymnázium pouze Plzeňská karta).
6) Co když zapomenu/ ztratím ČIP?
V případě ztráty nebo zapomenutí ČIPU bude na objednanou stravu vystavena náhradní stravenka. V případě ztráty je nutné zakoupit nový ČIP.
7) Co když zapomenu/ ztratím / skončí platnost Plzeňské karty?
V případě ztráty nebo zapomenutí Plzeňské karty bude na objednanou stravu vystavena náhradní stravenka. V případě výměny Plzeňské karty je nutné novou Plzeňskou kartu (pořízenou na PMDP) opět aktivovat v pokladně ŠJ. Pro odběr stravy nelze využívat VIRTUÁLNÍ PLZEŇSKOU KARTU.
8) Jak si přihlásím stravu?
Stravu je možné si přihlásit na objednávacím boxu ve školní jídelně nebo přes internet, popřípadě v pokladně ŠJ (nejpozději 2 pracovní dny předem do 15:00). Je nutné ji vždy přihlásit, není automaticky přihlášena.
9) Jak si mohu objednat stravu přes internet?
Pro přihlášení stravy slouží webové stránky nebo mobilní aplikace www.STRAVA.cz. Přihlašovací údaje pro přihlášení vám budou předány v pokladně ŠJ, popř. zaslány emailem. Telefonicky se přihlašovací údaje neposkytují.
10) Co když ztratím nebo zapomenu přihlašovací údaje?
Nové přihlašovací údaje mohou být zaslány emailem nebo předány strávníkovi v pokladně ŠJ. Automaticky dojde ke smazání původního hesla a bude nahrazeno heslem novým, které si strávník může změnit po přihlášení na stránky www.STRAVA.cz .
11) Jak si odhlásím stravu?
Stravu je možné si odhlásit na objednávacím boxu ve školní jídelně, přes internet, telefonicky nebo osobně v pokladně ŠJ (nejpozději 2 pracovní dny předem do 15:00). V případě nemoci lze stravu odhlásit tentýž den do 7:00, telefonicky, emailem.
12) Jak ukončím stravování?
Stravování lze ukončit písemně, emailem nebo osobně v pokladně ŠJ. Při platbě inkasem je přeplatek vrácen na stejné číslo účtu, ze kterého bylo inkaso prováděno. Při platbě v hotovosti nebo převodem je nutné o vrácení přeplatku požádat písemně (emailem), kde bude uvedeno č. ú., na který bude přeplatek zaslán.
13) Kdy jsou vráceny přeplatky?
Přeplatky se automaticky vrací na konci školního roku. Na základě písemné žádosti je možné přeplatky vrátit dříve.
14) Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Více informací rádi poskytneme na telefonu 377 308 231, emailu kuchyne@souepl.cz